سقف نورگیر در جیرفت
نوشته شده توسط : محد شیرازی

در ساخت نورگیرهای سقفی دو پوشش حبابی و پلی کربنات بیشترین استفاده را داشته، همچنین از ورق های یوپی وی سی نیز در اجرای نورگیرهای سقفی استفاده می کنند که کیفیت پوشش پلی کربنات و حبابی را ندارند. نورگیرهای شیشه ای دیگر قابیلت نورگیرهای سقفی را ندارند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا از پایه های فایبرگلاس استفاده کرده که دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای هستند. پایه های فایبرگلاس با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و طول عمر بالایی دارنداشکالی که برای اسکلت فلزی نورگیرهای سقفی در نظر دارند، در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی و دایروی در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای سقف نورگیر مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما کربران پیش آید که چرا تنوع شکل های نورگیرهای سقفی زیاد است، در پاسخ به شما باید عرض کنیم، هر مجتمعی با توجه به نوع کاربردش از فضاهای مختلف یک ساختمان تجاری یا مسکونی دارای فضاهای خاصی جهت دریافت نور می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار خوب می باشد.

 

در کارگاه های سازنده معمولا سایزهای مختلفی برای حباب های نوری در نظر گرفته که وزن خیلی کمی دارند. حباب هاب نوری سقف نورگیر دارای تنوع طرح و رنگ زیادی داشته و با توجه به استانداردهای تعریف شده در قالب هایی آماده مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از حباب های نوری در جدارهای درونی سقف نورگیر باعث شده است تا عایق مناسبی از نظر صوت و حرارت محسوب شوند. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح و رنگ برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته و آن خها متناسب با دکوراسیون و دیزاین فضای حیاط خلوت از بهترین نورگیر استفاده کنند. جهان نورگیر می کوشد تا سقف نورگیر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه کند. معمولا برای خاصیت عایق پذیری بالا از پشم سنگ سنگ و پشم شیشه در سایزهای مختلف با ماندگاری بالا استفاده می کنند.

 

یکی از فاکتورهایی که در قیمت دهی به سقف نورگیر مهم است، زمان اجرای پروژه و نوع جنس متریال به کار رفته برای راه اندازی نوگیرهای سقفی است. معمولا برای اسکلت نورگیرها از فلزات مقاوم استفاده کرده و برای پولش بندی آن ها از انواع ورق های یو پی وی سی و پلی کربنات در سایزهای مختلف استفاده می کنند. جهان نورگیر تخفیف بالایی برای نورگیرهای سقفی خود در نظر دارد و این تخفیف برای کلیه نورگیرهای ما به حساب می آید. وظیفه نورگیرهای سقفی این است که نور مرئی را با شفافیت بالایی گرفته به فضای زیرین انتقال دهد. با پیشرفت صنعت معماری و ساخت و سازهای مهندسی استفاده از سقف کشویی و متحرک به صورت نورگیر برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل در نورگیری به حساب آید. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی کامل به شما کاربران فروخته می گردد.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: